حملات هوایی سنگین رژیم صهیونیستی به شرق لبنان + فیلم (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب فلسطین اشغالی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تاکید مخبر بر بسیج همه‌جانبه امکانات برای کمک به سیل‌زدگان خراسان رضوی هنیه: نابودی رژیم اشغالگر حتمی است رسانه‌های رژیم صهیونیستی: ۱۵ نظامی در شمال غزه زخمی شدند (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) مراسم بیست و نهمین سالگرد شهادت دکتر «سید محمدعلی نقوی» در مشهد برگزار شد بلینکن: آمریکا حملات اوکراین به خاک روسیه را تشویق نمی‌کند قسام از لبنان پادگان «لیمان» را موشک‌باران کرد گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه ترکیه با هنیه درباره تحولات غزه سردار قاآنی: غزه، اسرائیل و آمریکا را به ذلت کشانده است موضع چین در خصوص سالگرد «روز نکبت» عملیات هماهنگ گروه‌های مقاومت علیه صهیونیست‌ها در نوار غزه سوءقصد به جان نخست‌وزیر اسلواکی+ فیلم جزئیات عملیات نیرو‌های مسلح یمن در دریای سرخ وزیر خارجه هند به تهدید‌های آمریکا در مورد توافق چابهار پاسخ داد کدام ادارات و سازمان‌ها شنبه‌ها تعطیل نیستند؟ وزیر راه از افتتاح راه‌آهن رشت- کاسپین با حضور رئیس‌جمهور خبر داد سه مصوبه مهم امروز (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیئت وزیران از زبان سخنگوی دولت تأکید رئیسی بر رفع دغدغه‌های مردم به‌عنوان سرمایه‌گذار و رکن اصلی بورس جداول بودجه سال ۱۴۰۳ اصلاح شد (۲۶ اردیبهشت)
سرخط خبرها

نخست‌وزیر سوئد: گرفتار بی‌سابقه‌ترین تهدیدهای امنیتی شده‌ایم

  • کد خبر: ۱۸۹۳۶۶
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷
نخست‌وزیر سوئد: گرفتار بی‌سابقه‌ترین تهدیدهای امنیتی شده‌ایم
نخست‌وزیر سوئد امروز حمله مرگبار به دو تن از اتباع کشورش را تروریستی اعلام کرد و گفت که سوئد در دوران معاصر هرگز در معرض تهدید امنیتی به این شدت نبوده است.

به گزارش شهرآرانیوز خبرگزاری رویترز به نقل از سخنان نخست وزیر سوئد گزارش داد که این کشور اسکاندیناوی و اتحادیه اروپا لازم است تا مرزبانی را ارتقا داده و استکهلم نیز باید امنیت خود را افزایش دهد.

وی افزود: من درک می‌کنم که بسیاری از سوئدی‌ها خشمگین و هراس دارند. اکنون زمان امنیت بیشتر است و نمی‌توانیم ساده دل باشیم.

دیدار دیشب دو تیم فوتبال سوئد و بلژیک که با تساوی یک بر یک در جریان بود، در پی حمله مسلحانه برخی افراد به هواداران سوئد و کشتن دو تن، نیمه تمام ماند. بلافاصله پس از این اتفاق پلیس سوئد پیگیر ماجرا شد و در جریان این عملیات، مظنون اصلی کشته شد.

این شخص ۴۵ ساله تبعه تونس بوده و صبح سه شنبه در حالی که در یک کافه تریا در نزدیکی محل جنایت نشسته بود، شناسایی شد و با ضربات گلوله پلیس کشور بلژیک از پای درآمد.

طبق اعلام پلیس محلی، این فرد ابتدا دو فرد که سوار تاکسی بودند را تعقیب و با ضرب گلوله به قتل رساند. فرد دیگری که داخل ماشین بود، به یک ساختمان فرار کرد، اما این فرد هم مورد اصابت گلوله قرار گرفت. وی هم اکنون در حال درمان است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->